poniedziałek, 21 lipca 2014

Little Green Dress

Cześć wszystkim!!

Dzisiaj mam dla Was coś specjalnego: pierwszą stylizację z sukienką w roli głównej na blogu!:)
W niedzielny upalny dzień idealnie sprawdziła się ta oto zielona sukienka z Zary. Sukienka to moja nowa perełka w szafie i na pewno pojawi się jeszcze nie raz w stylizacjach. Podoba mi się w niej dosłownie wszystko: kolor, materiał i ten niebanalny krój. Na niedzielny spacerek połączyłam ją z niezniszczalnymi (bo już od kilku sezonów wytrwale ze mną)  szarych sandałów i szarej torebki kupionej za parę złotych na mieleckim "stadionie".Co do tej torebki to już nigdy nie kupie jej w tym miejscu gdyż jakość wykonania, materiał przeraził mnie ale niestety, dopiero po powrocie do domu z zakupów.







sukienka/ Zara
sandały/CCC
torebka/ no name
okulary/lamoda.pl

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12607553/?claim=n4q6vryx5k9">Follow my blog with Bloglovin</a>

0 komentarze:

Prześlij komentarz