niedziela, 20 lipca 2014

Greece-# part 2

Hi,

Dzisiaj zapraszam Was na drugą część fotorelacji z pobytu w pięknej, słonecznej Grecji. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Mnie urzekła od pierwszego momentu.








Dzisiaj będzie to podróż na niezwykle malowniczą wyspę rybacką Simi. Ludzie mieszkający tam to istne oazy spokoju. Dla mnie to wieczna niekończąca się sjesta, spokój, relaks.



Wyspa Simi (Greece) widok ze statku



Tak oto w Grecji znalazłam jedno z piękniejszych miejsc na ziemi (wyspa Simi)




Czas na stylówkę:
     Jako, że na Simi płynęliśmy statkiem, a pogoda choć słoneczna to okazała się bardzo wietrzna.
Mimo iż na początku  miałam inne plany, to później cieszyłam się z tego, że zamiast krótkiej spódniczki ubrałam moje ukochane poprzecierane jeansy, do tego dobrałam jeszcze krótki top z frędzlami i standardowo wygodne i sprawdzone sandały. Sami oceńcie czy Wam się podoba.:)
(Jakość zdjęć niestety nie zachwyca, większość była jednak wykonywana tabletem lub telefonem.:( )








jeansy/Cubus
top z frędzlami/ TkMaxx
sandały/ CCC
okulary/ lamoda.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz